sekmadienis, rugsėjo 4 1 l'opinion
La mode est la Vie 

 Mada yra gyvenimas. Arba atvirkščiai. 
La mode est la Vie - blogas, internetinis dienoraštis apie merginą, kuri labai domisi mada. Tai yra mane.
Gyvenu visiškai neįdomiame mieste - Šiauliuose. Bandau, labai bandau turėti kažkiek asmeniškumo, tai užteks tiek, kad esu šiaulietė, o kitos detalės atsiskleis kitose mano įrašuose.


Bloge, žinoma bus visko. Zysiu kaip man nusibodo gyventi, ir kodėl aš vis neįtelpu į savo mėgstamiausius džinsus. Bliausiu iš laimės, kad įstojau į savo išsvajotąjį universitetą (bandysiu čis gyvuoti bent  kelis metus) ir dalinsiuos savo pirkiniais bei dieviškomis Abbey Lee Kershaw fotosesijomis (aš dėl jos pamišusi). 

Labai viliuosi, kad susidarėte nuomonę apie mane. Trumpas, bet manau aiškus įrašas. Pirmas blynas, turi būti prisvilęs. 

Au revoir!






1 l'opinion:

Rašyti komentarą

 

©Copyright 2011 La mode est la Vie | TNB